27. srpna 2016

DIY | Drhaný závěsný košík na květiny




+ + + + +

Asi by mě nenapadlo, že tento prvek, který měli naši rodiče tolik v oblibě, znovu bude IN.
Opravdu se stále potvrzuje, že se věci, oblečení, styl vrací v kruzích....v moderní a aktuální verzi :)

S touto drhanou (v zahraničí nazývána macrame) metodou tvoření z provázku jsem měla čest se seznámit ještě na základní škole v kroužku ručních prací :D. Tak možná je na čase oprášit znalosti a jít do toho. Líbí se mi černá nebo bílá verze, kterou snáze začleníte v barevném i monochromatickém interiéru. Za pokus by i stálo vyzkoušet ombré barvení s neonovým odstínem...co myslíte?

Pěkný návod jsem našla tu nebo tu. Jdete do toho? Líbí se vám tato moderní verze?

Foto via Mia z blogu Heylilahey

12 komentářů :

  1. Mně se to líbí moc, už asi rok se snažím dokopat k tomu, abych si taky jeden (dva, tři...) vyrobila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D taky...no ale zatím nemám prostor ty špagáty natáhnout :D

      Vymazat
  2. Hned jsem si ty doby minule pri tech fotkach vybavila, i my to meli doma:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ;) já taky...s hnědými dřevěnými korálky

      Vymazat
  3. Kdysi (to už bude před více než 25 lety) jsem si také udrhala závěs na květiny. Tehdy ze sisalu, mám pocit. Možná se do toho zase někdy pustím, ale už z takových pěkných provázku. Ombré je dobrý nápad.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já snad taky..nejvíc času zabere ta příprava..pak už to jde rychle..jen to nenechat v dosahu prstíků :D

      Vymazat
  4. moc se mi to líbí, nevěřila bych, jak hezky to vypadá, pokud se zvolí hezký materiál (babička jej měla ze silonu, který byl v divněžlutohnědém odstínu a už byl takový ochlupatěný a hezky to nevypadalo)... ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně :). Mě se moc líbí, že se obnovují na světlo věci s novým nádechem.
      Děkuji

      Vymazat
  5. Mě se to taky líbí. Už přemýšlím, kam bych to u nás pověsila :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Urcite vyzkouset! I ombre neon, ten se mi taky moc libi. Ja zkousela krmitko pro ptaky v zime a bylo to moc hezke:) Takze prirodni spagat nebo krasny bavlneny provaz - ja tou pravou volbou! Hezky den :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP