1. listopadu 2016

FLER TIPY | Rolnička chráněná dílna



+ + + + +

Začínající podzim nám dává zabrat, nepamatuji jediný podzim kdy nepřišel bacil na návštěvu...no asi to je normální průběh...

Tyto krásné dřevěné hračky pro děti, mimo jiné, vyrábí chráněná dílna Rolnička. Nápadité a vkusné zvířátka, hračky, hudební nástroje..vyřezané z lipového dřeva a ručně malované nezávadnými barvami a voskem. Mě se moc líbí jednoduché skládačky, hry se sbíráním hub a nebo chytání rybiček. Nádherná práce!





Foto via Diakonie Rolnička

9 komentářů :

  1. Marti, to je bomba! Já už měsíc hledám nějaká dřevěná zvířátka pro dceru k Vánocům, tohle je přesně ono a ještě český! Jsi zlatá, díky za tip!
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavne mi je nevykup :D. To jsem rada!

      Vymazat
    2. No, po pravdě už jsem tam na ně vlítla :-/. Jsem hyena, promiň... Ale něco tam snad zbylo ;-)

      Vymazat
    3. hihi tk super, doufám že se budou líbit ;)

      Vymazat
  2. Už od léta se chystám o Rolničce napsast. Máme několik zvířátek a Rybáře:).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP