10. ledna 2017

Kalendář 2017




+ + + + +

Kromě plánovacího kalendáře mám letos v plánu tento od HEJU, stáhnete zdarma zde.

Francouzský blog sleduji přes rok a je jeden z mých nejoblíbenějších. Je to můj šálek díky minimalismu, pastelové barevnosti a geometrii. Najdete zde řadu podařených DIY projektů, třeba tyto skříňky mám v plánu vyrobit mužem :D do kuchyně. Keramika mě taky láká a nic složitého dle tohoto návodu to být nemusí. A odkládací stoleček z překližky <3.  Tento blog stojí celý za prolistování :).

Vytvořila jsem nový štítek BLOG TIPY doufám, že se vám budou líbit.

Foto via heju.fr

6 komentářů :

  1. Super tip, kalendar je nadhernyyy, jdu to prosmejdit:), M.

    OdpovědětVymazat
  2. Listuju. Stahuju. Ukládám. Děkuju :-)

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá hodně dobře. Děkuju za tip :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Super blog (ukládám si) a skvělé nápady! Hodně tvůj styl... ;-) Kalendář je krásný, sice už mám stromový, ale že bych tenhle ještě stáhla do pokojíčku?... ;-)
    V.

    OdpovědětVymazat
  5. Taky ho už hodně dlouho sleduji. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP