2. února 2017

Pink a meruňka


+ + + + +

Pastelově růžová a meruňková se mi taky docela zamlouvá. Příjemný a útulný domov jsem našla na blogu Kasparas regnbue. Aktuální fotografie najdete i na jejím instagramu. Eklektický styl s vintage a retro prvky, ale i střídmost šedé, bílé a jemných vzorů. Líbí se mi výběr grafik a cit pro barevnou kombinaci. Najdete tu i řadu diy projektů jak si jednoduše zkrášlit domov :). Takové hezké jarní povzbuzení co říkáte?






Foto via Kasparas regnbue

6 komentářů :

  1. Tahle kombinace by se mi libila Roze do jejiho kralovstvi!

    OdpovědětVymazat
  2. krásné, jak umí ty barvy kouzlit ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Aké príjemné jarné osvieženie v dnešnom hmlou zahalenom dni ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Úplně mě to hřeje. Ta zabydlenost!

    OdpovědětVymazat
  5. meruňku a pink bych nečekala tak ladící, líbí se mi moc.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP