10. června 2017

DIY | Ombré židle



+ + + + +

Ombré efekt na látce je skvělý. A co takhle ombré na židli?  Jednoduchý postup najdete  na blogu Paper and Stitch zde.

Jako ta pastelová barva mě nedá spát :D.

Foto via Amelia Tatnall

7 komentářů :

  1. Marti to je skvelý nápad...vyzerá to krásne :-) aj farba je super...pekný večer! D.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta pastelová barva je skvělá! Mám doma podobné židle, jsou to původní Tonky z bazárku a ke třem černým jsem si čtvrtou taky natřela na pudrovku a ještě pořád mě děsně moc baví! Ten ombré efekt vypadá taky dost dobře, jen bych měla trochu strach, jestli zrovna tohle není prvek, který se časem okouká... Přeji pěkný víkend! :-) Mája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bych ráda viděla ;).
      Těžko říci, mě nedělá problém věci měnit od základu :D. A natírání to je hračka. Taky mám v plánu přikoupit černé židle. Líbí se mi Tonky i kombinace více barev a stylů židlí u stolu.

      Vymazat
    2. Taky se mi libi mix barev a stylu, jeste nejake dalsi tonky i netonky cekaji u me doma v kumbale, az na ne prijde rada. U me uz je to sbirani starych veci skoro posedlost, kamaradi uz mi volaji, kdyz nektery likviduje pozustalost :-D Zacinam mit pocit, ze mam doma vic nabytku na repas, nez kolik je nas byt schopen pojmout. Tak je jeste otazka, ktere zidle se nakonec utkaji o cestne misto u stolu ;-)...

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. hned mě ta barevná kompozice cvrnkla do nosu :)

      Vymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP