1. srpna 2017

INTERIÉR | Originální byt v neutrálních tónech




+ + + + +

Interiér mě zaujal zajímavými detaily, které najdete v každém pokoji. Dávají tak bytu velmi originální vzhled. Přírodní a neutrální odstíny pro klidný pocit. Staré i moderní se spolu krásně doplňují, překližka, textilie, nábytek na míru, odhalené a zanechané původní prvky bytu. Více foto najdete zde.

Design: Lea Korzeczek a Matthias Hiller ze Studia Oink, Foto via houzz.de










5 komentářů :

  1. To je fakt nadhera, krasne svetly a prijemny. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Mám niečo z neho stiahnuté, mám tiež rada, keď sa s nábytkom komponuje...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neni to takove katalogove a to se mi libi :). Preklizku mam v planu ;)

      Vymazat
    2. Ja mám preto rada osb, lebo je to veľmi podobné...

      Vymazat
  3. Moc hezké, můj šálek ;-)...
    V.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP