6. ledna 2018

Barvy u nás doma





+ + + +

Neutrální pozadí je skvělé. Moc si užívám postupné zesvětlení a monochromní barvy. Pak se krásně vyjímá barevný detail, rostliny nezapadají a prostor je dýchatelný.

Barvy z hraček a knih je pro mě osvěžením. A vůbec mi nevadí.

A i když milovník bílé a odstínů šedi, tak základní škálu barev vítám a nemaskuji. K dětem barvy prostě patří. Výrobci vytváří standardní hračky většinou v pastelových barvách, genderově rozdělené na růžovou a modrou, škatulkování do rolí už od miminka. Ale řada výrobců jako Grimm´s, Haba, Holztiger pracují se střídmostí a  jednoduchou barevností, která podporuje kreativitu, představivost a neubíjí kolotočem barev a trendy.

Krásně se to u nás zabydluje. Taťka vyrobil pro Růženku poličku na knížky z překližky. Společné bydlení s dětmi by mělo být vidět :D. Prostě respekt pro všechny.

PS: Blog začíná pátý rok. Pro mě neuvěřitelné číslo. Jsem ráda, že tu jste se mnou, těší mě to moc  <3

Mějte krásný den

8 komentářů :

  1. Krásná polička. Také máme bílé stěny a jsem maximálně spokojená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekujeme :). Taky bych nemenila...i kdyz vsichni rikaji bile steny a deti nejdou dohromady. Myslim ze otlucrne rohy a pastelky jdou videt vsude :D

      Vymazat
  2. S tou barvou můžu jen souhlasit, police skvělá, úspěšný a pohodový rok. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasím do puntíku a moc hezky se to u vás vybarvuje ;-)... krásná polička a krásné knihy i kočárek... těším se na Tvůj pátý rok tady ;-)...
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru dekuji :). Kocarek uz toho hodne zazil od prvnich narozenin..ale jeste drzi ;) Mam trosku vic nadseni tak snad to i letos bude fajn.

      Vymazat
  4. Polička je úžasná! Kočárek máme stejný. Ještě po mě. Jen babička našila nové dečky a celkově obleček pro vozítko. Červený puntík na bílé :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Puntik je nej :). Ruzenka ho dostala novy od babi a dedy k prvnim narozkam. Joo tk to nevim zda dcerce vydrzi :D..pekne s nim radii

      Vymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP