24. května 2020

Letní

...

Letní šatník se mi rozrůstá o více rozevlátých sukní a romantických šatiček....

Minulé léto jsem si šila lněný bílý top a fuchsiové tunice jsem ustřihla rukávy. Dá se tak i kombinovat s tričkem. Přes zimu jsem se pak pustila do košilových šatů. Jde o velmi univerzální kousek šatníku nejen barvou, ale i možností jej nosit takřka celoročně.







Letos se mi podařilo najít sandálky, které jsou stylem, barvou i střihem přesně ONO :). Vyrábí je rodinná rumunská firma Tikki. Kůže je přírodně činěná - bez toxických kovů, takže nošení na bosou nohu je to nejlepší co může být. Testuji teď i vínové plátěné tenisky od české firmy Anatomic, která  přepracovala klasický styl tenisek na verzi pro všechny prsty .D. Jsou trošku tužší, tak uvidím zda si je nechám...

Šicí stroj mi po 20 letech dosloužil, beru to jako zlom, podanou ruku, příležitost....
Takže budu prozatím zaměstnávat overlock :)



Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP