27. dubna 2022

Klučičí výbava

...

Tyto prošívané taštičky jsem si zamilovala. Měkké, uvnitř s výplní, krásná látka od NaniIro, uvnitř látka, kterou jsem před lety barvila neonovými cákanci. J. je sice neocení, ale maminka z nich má radost. 
...

Jedna menší na kosmetiku nebo na bambusové utěrky na sliny. Mají výdrž, perou se každý druhý den :D. Druhá s oblíbenými drobnými vichy kostkami. U té byl trochu jiný záměr, ale před porodem jsem ji došívala a ustřihla špatně. Takže jsem to vymyslela jinak a nakonec se vydařila. Je praktická a vejde se mi do ní vše co potřebuji na návštěvu doktora. Kromě plínek a vlhčených ubrousků vozím i nepropustný pytlík, to kdyby snad J. měl potřebu se převlíkat :D. A taky jsem ušila menší plíny z mušelínu, protože sestra u doktorky mi to neustále připomíná od toho zlomového okamžiku kdy náš chlapeček počůral erární :).

...

Vytřídila jsem doma menší zbytky látek na které už nedošlo a budu se snažit došívat a spotřebovávat je. I když času je málo a ten co mám jen pro sebe je děsně vzácný :).

Zajímalo by mě, měli byste o některé výrobky zájem? Časem bych nabídla pár kusů k prodeji :).







Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP