26. května 2014

Lampa Office

Do této lampy jsem se zamilovala na první pohled když jsem ji viděla minulý rok u Kavky zde. Pátrala jsem po polských obchodech a pak to přišlo :). Pavlína z blogu Quality Design ji vystavila na eshopu a já měla jasnou volbu. Tak tady je u nás -  zabydlená, mám z ní obrovskou radost.  Mějte pěkný týden.



Foto©BARABASCA MADE

9 komentářů :

  1. Taky mě v e-shop qd cvrnkla do nosu :) Ale nepořídila jsem si jí, potřebuju spíš nějakou na stůl.
    Je krásná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tam už mám lampu od Lidokov, krásný kousek hořčicové barvy kterou jsem vydražila za skvělou cenu na aukru.

      Vymazat
  2. Perfektní, sluší jí to u tebe doma :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Martino, ta bílá byla dobrá volba:-) Tak ať slouží a těší. Krásné dny přeju.

    OdpovědětVymazat
  4. Lampa úžasná a jakožto milovníku ptactva mě zaujal i polštář s tučňáčky :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Martinko, nádhera !!!! Krásná lampa !!!! Marki

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP