3. srpna 2014

Štítky DYMO

Mám doma novou hračku a rozhodně všem doporučuju :). DYMO Omega štítkovač jsem zaregistrovala už v práci a strašně se mi líbil výsledný vzhled štítku. Náhradní pásky se dají dokoupit zvlášť a můžete vybírat z různých barev, já zvolila černou, to je jasné ;). Štítkovač mechanicky vytlačuje písmenka, které jednoduše navolíte na otočném kruhu. Najdete na něm celou abecedu, číslice a pár znaků. Jediné co mi tu chybí jsou háčky a čárky. Až vytlačíte potřebné slovo do pásky, tak jej odstřihnete pomocí nože, který je součástí strojku. Ze štítku sloupnete pásku a můžete lepit. Takže jistě chápete, že teď pobíhám po bytě a přemýšlím kde všude se může hodit :-D. Tady je pár inspirací, jistě přijdete i na další možnosti použití ;). Pěkný pracovní týden.


Popsat přihrádky na pořadači ....

Knížky které mají barevný obal zabalit do papíru a označit černým štítkem....


Označit kompoty, zásoby, boxy v kuchyni šlo jedna báseň ;)

Jednoduché ovládání. Plastický monochromatický vzhled štítku...

Foto©BARABASCA MADE

15 komentářů :

  1. Marti, i mně se štítky líbí a kombinece bíločerná je asi nej. Máš to doma hezky zorganizované :-) PS:Pokud chceš pokračovat ve štítkování, oštítkuj si pojistky, police ve skříni...Vím, o čem mluvíš :-))) Hezké léto, Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D děkuji za tipy. Páska mizí celkem rychle, ještě že mám 3 náhradní :-D

      Vymazat
  2. Tak to je parádní "hračka"! P.

    OdpovědětVymazat
  3. Ďakujem za návštevu u nás na blogu. Štítkovač je dokonalý, aj my sme na ňom doma "závislí" ... v kuchyni som sa sním vybláznila aj ja. Máme presne tento a odporúčam, aj deti si robili poriadok a štítkovali krabičky :-) Gabi

    OdpovědětVymazat
  4. Jů, tak to by se mi hodilo:-)))

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, něco podobného měla kdysi moje babička .....štítkovala tím v práci .... musím se jí zeptat, jestli ho ještě někde nemá .... vypadá to úžasně .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) my v práci taky, pak to nahradili digitálním automatem, ale to není jaksi už ono :)

      Vymazat
  6. Omg Marti to jsem neměla vidět!!! Kdysi jsem ho sháněla, ale nepovedlo se a teď nejspíš začnu znovu, miluju ho! Krásně jsi vše vylepšila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko děkuju, určitě kup je to velmi potřebné :-D. Já koupila zde ///www.kancelarskepotreby.net///mají i velký výběr náhradních pásek a štítkovač mají dokonce v akci ;)

      Vymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP