26. června 2015

Léto začíná, my jsme připraveni!

Epesní letní klobouček z puntíkové bavlněné látky. Krempa, která lze nosit dolů i nahoru a nebo jen tak napůl jako stylový klobouk ;). Uvnitř gumička, aby se dala nosit po celé léto a držela na hlavičce ;). Blogové prázdniny neplánuji, můžete se těšit na hodně tvoření a tipy nejen pro děti. Teda pokud tygřice dovolí :).

Do lišty jsem vám přidala nový odkaz DĚTI, složku budu průběžně doplňovat o články z oblasti šití pro děti, tipy v bydlení a přeměna u nás doma ;), dekorace a DIY tvoření s dětmi i pro děti. Ráda se s vámi podělím o tipy na hry, textilie a vybavení v interiéru :). Rozhodně nemám v plánu měnit blog pro maminky! Koncept bude zachován, ale rozšířen. Tak doufám, že se vám tu bude líbit i nadále.

Krásné prázdniny přeji všem :)


Foto©BARABASCA MADE

8 komentářů :

  1. Na tvoje handmade textilie už se těším! Jo a už mám doma ty plstene koše z tlusté plsti, nakonec černé. Až bude hotový obklad v kuchyni, nafotím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Tak to se těším na změny!
      No mě to nedalo tak jsem pátrala znovu po šedé plsti a nakonec jsem před týdnem objevila metráž ne sice vlněnou plsť ale PES netkanou v černé a dvou odstínech šedé. Není to takový tlusťoch ale myslím že se z ní bude lépe šít. Ještě musím vyzkoušet jak to bude držet tvar, ale chci si ušít boxy do šatny.

      Vymazat
  2. Najkrajší hríbik, aký som kedy videla :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Martino, ať to jde od ruky! Čepeček je epesní ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP