17. června 2016

Když venku prší....


+ + + + +

Na toto období jsem se moc těšila....dítě se mění v parťáka a objevitele....
Krásných hraček je hodně...některé až moc drahé...jak jednou napsala Lucky není umění koupit nové hračky, ale je umění si s nimi umět hrát :) Jak výstižné.

Snažíme se nakupovat hračky s rozmyslem. A když už jde o dražší hračku, tak vybíráme ty, s kterými si může vyhrát delší období a mají trvalou hodnotu...ne-li několik let :)

Taky se mi ale líbí doma vyrobené "pomůcky" které zaujmou někdy více než hrací plastový stoleček....ten teda doma nemáme :D

Vytvořila jsem proto novou kategorii aktivity s dětmi, do které budou patřit akce, místa, hračky, pomůcky, hry....na ven, na doma, za deště....s rodiči....

Dnes je to krabice se šňůrkami. Zaujetí 100%, ideální tak pro věk 1+. Růženka může procvičovat motoriku, ale i smysly. Použila jsem kartonovou krabici, našla pár šňůrek, provázků, stužek z různých materiálů a barev. Aby krabice trochu vypadala, nalepila jsem cool nálepku :). Provázky jsem protáhla přes obě stěny krabice a na koncích pořádně zauzlovala. Parádní úspěch a nulová investice!








7 komentářů :

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP