8. července 2016

Tabule



*****

Dříve než budeme dveře repasovat, budou na hraní :)
...a nebo taky ne a zůstane to tak..


hezkou sobotu a neděli :)

12 komentářů :

  1. A kdo si zatím hraje nejvíc? :-) Já tabulovku chtěla taky, ale neprošlo mi to. Takže máme dveře na bílo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kdo přijde :)..kocoura kreslila babička, něco já, něco doladila Růženka
      ..u nás ani nikdo neprotestoval :D

      Vymazat
  2. Super a pekné a už aj repasované!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji...tak tak lepší než to bylo...teda alespoň zevnitř :)

      Vymazat
  3. Překrásná dlažba! Kde se dá taková sehnat, prosím?? :) Zuzka

    OdpovědětVymazat
  4. Super, originalni a klidne jine kazdych 5 minut:-). M.

    OdpovědětVymazat
  5. Krása! Prostor k tvoření jedna radost ...

    OdpovědětVymazat
  6. my máme taky tabulový dveře a je to uplně super věc. Ale malej je začal pořádně využívat až kolem 2 let. dokonce je ani nebudeme nahrazovat novýma dveřma, ale přestěhujeme a natřeme i z druhé strany. Ale ten pohled, kterej na mě manžel vrhl, když je poprvé uviděl, bych teda nikomu nepřála :DDD byl z toho naprosto zděšenej :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D takové překvápko? Můj muž je pro každou věc co navrhnu...zatím :D
      Je to super...původně jsem chtěla na zeď ale takto to pořešilo i dočasně vstupní dveře a docela to prokouklo :)

      Vymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP