14. listopadu 2016

Ježíšek pro děti - 2 roky

Loni byl výběr na Vánoce celkem jednoduchý. Vystačili jsme si s kostičkami, balónkem a dřevěnými kousátky. Z čeho jsem vybírala jste mohli vidět tu. Letos je to větší zábava, Růženka svou pozornost rozdělila na spoustu zájmů a já si užívám společného objevování. 

Ve výběru najdete od něčeho kousek. Hračky pro rozvoj motoriky, pohybu, kreativity a hudebního sluchu. Teď hodně zpíváme a čteme říkanky. Moc jí to baví, proto chci rozšířit naši sbírku hudebních nástrojů a zpěvníků. 

Jelikož je už zdatný chodec-běžec :D, tak doslova přesedlala a začala jezdit na odrážedle. Pod stromečkem najde duhovou houpačku (no kdo letos ne? :D). Na to jsem hodně zvědavá. No a v kuchyni mi moc ráda pomáhá  - chystá čajík, kaši, umývá zeleninu a ovoce, vykrajuje z těsta.... Vymyslela jsem ji proto kuchyňku, kterou s mužem připravujeme jako druhý dárek pod stromeček. Bude v dalším článku ;).





1| Houpací dřevěný koník Planeco  2| Třídící duhové kuličky od Nejlepší hračka , 3| Hudební nástroj guiro od Diakonie Rolnička , 4| Lidové písničky - texty a CD, 5| Kuchařka nejen s recepty, 6| Bubínek Goki, 7| Knížka pro aktivity s dětmi , 8| Razítka Stampobaby , 9| Pexeso město od JouJou , 10| Prázdné leporelo k dotvoření , 11| Maminku k miminku od LaTonka , 12| Mini orchestr13| Sada na vaření čajíka od Djeco třeba tu , 14| Razítka s motivy cirkusu od Moles in Holes , 15| Skládací domeček od Caldero dětem16| Houpací prkno duhové

6 komentářů :

  1. Krásny výběr! Kuchyně vstup povolen je mnohovyužitelná. I pro dospělé. Takové dárky mám nejraději ... Montessori aktivity pro děti chci taky koupit. Připadá mi na to stále nějak brzy?! Razítkama zaboduješ. Musím je doma ukrývat. Stejně jako čajový servis. O víkendu se nám tatínek v čaji málem utopil. O dalším dýchánku nechce ani slyšet. Martino, jukni na http://montessorihracky.cz/cs/content/13-ebook-ke-stazeni Najdeš tam další inspiraci. Určitě se ti bude zamlouvat. Myslím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Díky za odkaz. Tak knížka je psána od 4 - 7 let, ale myslím že nějaké nápady se dají dělat už společně teď :). Já vybírám aktivity dle toho, jak vidím u Růženky o něco zájem, tak ji v tom podpořím. Knížky od dětství taky čteš, pak prohlížíš a potom společně čtete a chápete příběh :) Asi to máte stejně :)

      Vymazat
    2. Já si právě nebyla jistá. Až Ježíšek obdaruje ráda virtuàlně nakouknu :-)

      Vymazat
    3. B-) ono to bude stejne za dyl...vsechno ze seznamu fakt nebude hned :-D.

      Vymazat
  2. Inspirativni. Co dat detem je hracka - doslova a dopismeme��, ale chlapum!?�� To je horsi. Tesim se na kuchynnkuku��. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) nj nejhorší obdarovávat ty, které nic nebaví a nezajímá
      můj muž je jako já..plno zájmů...tak to mám jednodušší :)

      Vymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP