19. dubna 2017

Mikina




+ + + + +

Zablokovaná záda mě trápí už třetí měsíc a nic s nimi nesvedu. Bude to chtít větší zásah a změnu návyků...Pomaloučku se vracím k šití a k jiným činnostem.....

Jako třeba šití mikiny... Střih jsem stáhla zdarma na Brindille a Twig tu. Můžete si tak vytvořit originál dle vaší fantazie nebo upravit model. Střih je od  narození do 6 let. Pro začátečníky je i obrázkový postup šití v anglickém jazyce.

Já jsem vybrala neutrální teplákovinu s jemným potiskem, uvnitř s počesaným vlasem a doladěná černobílým proužkovým úpletem. Mikina má skvěle padnoucí střih. Kapuce se stojáčkem se perfektně hodí v tomto nevlídném počasí. Radost jsem měla velikou :).




22 komentářů :

  1. Odpovědi
    1. Marci dekuju..kezby..vymena nejde tak to musim nejak spravit :)

      Vymazat
  2. Krásná mikina a ty proužky. Hodně zdraví! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní! Takovou bych klidně nosila taky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru diky..ja taky..jen skoda ze jsem te latky nevzala vic..uz dochazi :-D

      Vymazat
  4. Jéé, líbí se mi moc! Střih i výběr látek. Hned bych se do ní taky pustila, jen si nějak momentálně neumím zařídit ten časovej prostor :-). Šiješ na overlocku? Chci si ho v nejbližší době pořídit, pokusy s úpletem na obyč stroji už mám za sebou, nějak to přežvejká, ale neni to úplně ono.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znam :D. Overlock je bozi zalezitost..jiny rozmer siti. Hodne usetri praci a ten cas ;) Ja jsem si setrila dlouho na kombinaci overlock-coverlock a jsem rada za nej.. uz ted se mi vraci investice. Prezvejkany uplety jsem taky mela :D

      Vymazat
  5. Ahoj Marti, mikina je špičková! Růženka se teda má, že má tak šikovnou mamku ;-)...
    V.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná mikina, hned mě zaujala. Takovou chci taky :-), Kája.

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, ta je boží !!! Jsi hrozně šikovná !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  8. Ach, tak ta je! Klidne bych si ji taky nechala libit pro sebe! ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP