31. května 2017

FLER TIPY | Little Finger



+ + + + +

Článek není sponzorován žádným výrobcem ani obchodem
Produkty, které zde zmiňuji jsou pouze mou osobní volbou a ráda je doporučuji dál :)

První společnou hru pexesa jsem vybrala od Little Finger najdete tu. Všechny jejich didaktické pomůcky ze dřeva jsou ručně namalované nezávadnými barvami. Nejvíc se mi líbí nápad propojit motiv z látky na hračku, která přispěje k lepší přehlednosti obsahu. A pak také kompaktnost celého balení, které je připraveno na zabalení do batohu :).

Druhou hrou jsou piškvorky s hrochy. V tomto balení je 5x5ks, já si přiobjednala další, abychom mohli později "rozjet" více strategií :). Ještě si k tomu ušiji čtverečkované políčko.

A klasickou provlékačku v podobě medvěda jsem tam nemohla nechat. Je to roztomilost sama.






11 komentářů :

  1. Tam jsou obcas poklady! Na to pexeso jsem koukala taky ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Dekuji za tip, hned jdu omrknout i dalsi kousky, vypada to totiz paradne! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. My sme tieto spol.hry nemohli hrať ...Milo spoločenské hry nezniesol, dokonca sa tak rozrušil, že hádzal veci, napríklad drevené hračky, Dorotka mala niekoľkokrát rozbitú hlavu...
    Zabudla som ti ešte napísať o šatičkách, šila som všetkým a všetko, okrem Mila, dokonca šatičky Naďkinej bábiky, aj tak sa nehrala s bábikami, nosila Dorotka už ako bábo:-) U Dorotky som so šitím a pletením skončila asi v troch rokoch a potom prišiel Milo, asi štyri roky som ho mala stále ja, väčšinou doma, sme sa nepretržite striedali v činnostiach pri ňom, bola som rada, že som stíhala prechádzky, túry, domácnosť a spoločko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali dekuji za zpravicku. Ja si nekdy rikam ze tu fnukam s jednin ditetem B-). Nedokazi si moc predstavit tvoji situaci..chtelo to a chce trpelivost a hodne lasky <3. Ja jsem a byla divoka a taky jsem hazela kostkami po segre ;-). Emoce jsou fajn a prirozene. Pekne dny Alenko

      Vymazat
    2. U Mila to bol prejav autizmu, oni nemôžu hrať spoločenské hry a aj poruchy správania, ktoré si doniesol z kolektívnej výchovy z ústavu...
      A moc ďakujem, si na mňa milá....

      Vymazat
  4. Jojo, taky jsem nedávno objevila a moc se mi líbí ty provlíkačky! Medvěd je super ;-)...
    V.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP