5. července 2015

Prudce letní...taška

A je MOJE! Musela být během jednoho odpoledne hotová. Dopoledne vymyšlená a nastřihaná a odpoledne, kdy hlídal tatínek, v potu tváře ušitá. JO! Takže léto fakt začalo :). Všimli jste si, že ano?

Pevnější plátno, rozetový vzor. Uvnitř námořnický proužek, dvě kapsy. Stáhnutím pletené šňůry z koženky se vnitřní prostor uzavře a nebo se lem zahne ven a přes rameno lehce pohodím a může se jít na pláž. V mém případě " hodím plínky, hrocha Františka a deku s pitím a jdeme na špacír".






Foto©BARABASCA MADE

16 komentářů :

  1. Ta je teda parádní! Jsi šikulka. Tak krásné léto!
    V.

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, je perfektní, pěkně vymyšleno, krásné plátno. V poslední době jsem nestíhala vůbec komentovat a tolikrát jsem chtěla zareagovat.... Tak krásné léto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to příjemný materiál, škoda že jsem si objednala jen metr a už mají zbytek. To vůbec nevadí, jsem hlavně ráda že se vracíš a líbí se ti tu :) ...krásné léto

      Vymazat
    2. Pekná látka, pekná kombinácia, odtiene, mimoriadne pekné, vkusné, pre mňa nádhera, po tejto by som siahla v obchode...a to som v poslednom čase videla veľa pekných v e- shopoch :-))
      A si samozrejme šikovná- profi !

      Vymazat
    3. Ali děkujiííí za pochvalu :). Těší mě to, tak třeba ji ušiju i na prodej kdyby měl někdo zájem..

      Vymazat
  3. Moc krásná...látka i práce. Takže budiž léto ! :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ta je povedená! Super nápad, krásná kombinace, a hlavně vypadá, že by nemusela být na dlouhé šití!!!
    Krásné léto! L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec :) já chtěla právě rychlovku, sice jsem původně vymýšlela úplně obyč bez zavazování, jen nákupku, ale nakonec jsem si to vymyslela jinak. Jen je navíc vložen mezi vnější a vnitřní částí kus látky pro tunel na šňůrku :). Přemýšlím že bych mohla udělat i foto návod kdyby byl zájem :)
      A moc děkuji!

      Vymazat
  5. Krásná práce a skvělý nápad s uzavíráním tašky :-) Hezké dny A.

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní taška, se super vnitřkem! Přeji krásné léto, Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář a návštěvu, i Vám přeji krásné léto :)

      Vymazat
  7. Ta je krásná, super taška, krásná kombinace. Tu bych brala hned. Nebude fotonávod?.-) Krásný léto:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :). Určitě to mám v plánu, najdete brzo zde: http://barabasca-made.blogspot.cz/p/downloads.html

      Hezké léto a děkuji za návštěvu :)

      Vymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP