2. července 2015

Zavinovačka

Jedna z věcí, které se stala po porodu nutností byla bezpochyby zavinovačka. V porodnici jsme měli zavazovací klasiku...bez kraječek :) a ještě jednu teplou z fleecu. A tak jsem si na ni za ty čtyři dny zvykla že jsem ji chtěla mít i doma. Zkoušela jsem různé varianty, zabalování ručiček do plíny, látková zavinovačka na suchý zip. Ale pokaždé se z nich naše "hudiní holčička" dostala a ručičky ji lekaly. Asi nic překvapivého, ale pro mě jako prvorodičku stresující večerní okamžiky kdy ne a ne uspat to naše poupátko.




Co mě tehdy velmi pomohlo byla zavinovačka LODGER SWADDLER Extra dlouhá, perfektně pružná, takže stačilo pár chvatů a Růženka byla jako kuklička. A hlavně se tak nepotila jako v tlusté zavinovačce. Teď už jí stačí před spaním maminčina ukolébavka a držení za ruku ♥




Osuška je z hydrofilní pleteniny tudíž přijímá velmi dobře vlhkost, ale taky rychle uschne. Má nepřeberné množství použití....teď nám nejvíc slouží jako lehká přikrývka a nebo parádní baldachýn proti slunci...zabalím do ruličky, hodím do kabelky nebo pod nožky v kočáru a jede se. Svou "sbírku" jsem doplnila obláčky, které se teď mihotají ve větru nad Růženkou a moc jí to zajímá ;). Ty vzory jsou jednoduché, geometrické v různobarevných kombinacích, ale přitom jemné a neutrální, takže ladí i oku maminky ;).


Foto©BARABASCA MADE

VÝSLEDNÉ HODNOCENÍ | 1

+ design - líbí se mi jednoduché vzory, střídmá barevnost
+ všestranná využitelnost - díky velikosti a typu materiálu lze použít jako zavinovačka, lehká přikrývka, stínítko na kočár, osuška...
+ materiál - hydrofilní pletenina dodává pleně komfortní vlastnosti

článek je sponzorován proděti.cz

4 komentáře :

  1. Jojo, Lodger prostě umí. Taky ho mám moc ráda! Mějte se s Růženkou moc hezky:-).....

    OdpovědětVymazat
  2. Posteľné prádielko je moc pekné, taká olejová modrá :-) veľmi príjemný ukľudňujúci odtieň.
    Boďulková krabička , och !
    No ,plachtičke už urobila reklamu aj Ene la vie...:-)
    Ste proste trendy textiláčky !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Alenko...to naše poupátko už pěkně rotuje :) v té postýlce. Jj je to příjemná věc, proto to můžu doporučit :)

      Vymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP