9. září 2015

Babí léto, odlet vlaštovek a polární medvědi

..otázkou je zda nebudou rovnou polární medvědi ;)...Nové čepičky pro Růženku byly nutné. Tak za prvé začalo přituhovat, takže dvojitý lem přes ouška se hodí, než ji vyměním za merino vlnu a fleece. Načrtla jsem si jednoduchý střih čepice s lemováním, který si můžete spolu s postupem šití stáhnout zde. Střih je určen pro děti mezi 3-8 měsícem, ale lze jednoduše upravit dle vašich představ.... Pro představu jak jsem vytvořila střih: naměřeno výška od temene pod ouško 17cm, střih 19cm/větší čepice, 17cm/ menší čepice; naměřeno obvod hlavy 42cm, střih 38cm/větší čepice, 36cm/ menší čepice= menší čepice sedí přesně na temeni a větší čepice má nahoře vůli aby vydržela delší období nošení..... Na lem doporučuji použít žebrovaný nebo hladký patent a to z důvodu že je pevnější a pružnější než samotné úplety.





rozdíl mezi střihy

Foto©BARABASCA MADE

15 komentářů :

  1. Marti, jsou krásné. A s tím nápletem jsem to ještě u nikoho neviděla. Já ho vždy dávám dovnitř, tak to zkusím nějakou i podle tebe. A ty Birch úplety to i potřebují, že jsou úplně bez elastanu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ;). Přesně..já jednu udělala celou z úpletu a po vyprání to vůbec nepružilo takže jsem ji musela přešít.:)

      Vymazat
  2. Tohle je správná modelka! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den, čepička je úžasná, bohužel mi nejde rozkliknout postup, ten na začištění rohů ano, na čepičku ne... Je chyba na mém "přijímači"? moc děkuji Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kouknu na to..odpoledne dam vedet az budu u pocitace...diky

      Vymazat
    2. Zkoušela jsem to na jiném počítači a funguje to bez problémů. Co vám to přesně dělá? Kdyžtak mi napište do emailu (barabasca.made@gmail.com) a já vám to pošlu napřímo. Díky

      Vymazat
    3. Dobrý den, moc děkuji za ochotu, chyba byla ale samozřejmě na mé straně - klikala jsem jen na obrázek, u "rožků" se postup zobrazuje při kliknutí na fotku i na text, u čepičky na text a já jsem pořád klilala jen na fotku... Omlouvám se, že jsem Vás zdržovala a moc se těším na další postupy a nové posty.... Iva

      Vymazat
    4. Tak to je super..nic se neděje...sjednotím to :)

      Vymazat
    5. Dobrý den, mám ji! Jeden celý večer jsem zvětšovala střih a stříhala (fakt), pak se týden bála do tak krásného úpletu střihnout.... Při šití jsem sešila nemožné, takže čepička byla na délku poloviční a měla dva "rohy", to že jsem v návalu nadšení málem sešila i díru na hlavu asi netřeba zveřejňovat.... Ale mám ji a je úžasná, díky tomu, že není " placatá" vypadá děsně profi! Moc moc díky! Co se bude šít příště? i.

      Vymazat
    6. :-DD tak to jsem ráda že to nakonec vyšlo! Děkuji za zprávu. Příště mám v plánu spací pytel a botičky....ale určitě budou i taky nějaké šicí techniky, které se budou hodit třeba na kabelku či dekorační věci do bytu....

      Plánů je dost...spíše mi ten "relax" vychází na víkendy...přes týden nestíhám skoro nic....Růženka už moc nespí...rostou ji zuby, tak chodíme hodně ven :)

      Vymazat
  4. Nádherné čepičky!!! Jsi opravdu moooc šikovná!!! A já snad doopravdy budu potřebovat ten šicí stroj...
    V.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je super, taky okouknu návod a asi se do toho pustím :)) Růženka má krásné šibalské očka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky ;-). ....jo je to rarasek, zvedavka a sibalka v jednom...<3

      Vymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP