24. února 2016

Jarní pozdrav

Na mém oblíbeném blogu Noodlehead jsem našla jednoduchý střih na menší kabelku zde a pustila jsem se o víkendu do šití. Zvolila jsem hořčicově žlutou v kombinaci s modrými odstíny. Geometrický a ornamentální vzor se celkem k sobě hodí co myslíte?  Hodilo se mi i kožené zavírání a mosazná galanterie. Taška má ve předu jednoduché dvě kapsy s ozdobnou lištou a celá se zavírá klopou. Původně jsem tam chtěla všít zip, ale nakonec jsem to nechala jen takto jednoduché. Uvnitř námořnické proužky a popruh přes tělo.





21 komentářů :

  1. Barevnost i vzory mi lahodí :-) FAJNÁ !

    OdpovědětVymazat
  2. Kabelka je krásna, svieža...je z nej cítiť už jar:))Podarila sa...

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná! Ty vzory k sobě skvěle jdou.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti kabelka je super... krasna kombinacia farieb a vzorov...si šikula :-) D.

    OdpovědětVymazat
  5. Super - barevnost, vzory a vůbec celkové provedení .-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako že nemám jen tupě hledět na obrázky, ale sednout ke stroji a ušít si taky jednu? .-)

      Vymazat
    2. :-DDD to taky...určitě levou zadní ;)

      Vymazat
  6. Líbí moc ! Jak jsem si mohla nevšimnout free návodu na Noodlehead ? :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Je parádní a hodně neobvyklá! Tohle u Tebe nikdy nepřestanu obdivovat ;-)...
    V.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná, a precizně provedená!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Martinko, ta je překrásná , moc se ti povedla ..... Marki

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP