8. dubna 2017

Juke Box




+ + + + +

Dnes vám doporučím inspirativní web Testováno na dětech :).Najdete tady řadu nápadů, aktivit, šablon zdarma ke stažení a příležitost přidat se k otestování nových a zajímavých produktů. V šablonách jsem tentokrát našla krásné kartičky s písničkami tu, které jsem vytiskla a zalaminovala.

Zpívání, hraní na hudební nástroje a poslouchání různých hudebních žánrů je jedna z našich oblíbených společných činností. Tvoříme doma celkem slušný hudební ansábl :).

Růženka si teď může vybrat písničku dle čitelných obrázků a později učit slova nebo noty. Moc se mi líbí jednoduchý motiv kreseb a využitelnost.




4 komentáře :

  1. Jeee, tak to je moc pekna inspirace, hezky vecer. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Super! Do toho jdeme taky. Díky za tip!!! ;-)
    V.

    OdpovědětVymazat
  3. Jeee, ja ted taky tiskla, ale jine a nakonec jsem zjistila, ze spoustu tech pisnicek co jsem chtela, tam neni a musim si je dokreslit a tady by byvaly byly :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP