22. srpna 2017

Gaťky pro holčičku




+ + + + +

Nastalo období kdy jsme uklidili plíny do šuplíku a nosíme gaťky :)
Vyzkoušela jsem je ušít a tak jsem připravila pro vás návod. Postup šití najdete tu.

Střih si můžete obkreslit z nějakých koupených kalhotek, které dobře sedí. Nebo si stáhněte můj střih ve velikosti 86/92 a upravte dle vašich rozměrů. Ke střihu je třeba přidat švové záložky (doporučené rozměry jsou na střihu) a zkontrolovat správnost měřítka při tisku. Dejte mi vědět jak se vám podařily :).

7 komentářů :

  1. Taky máme. Jen na okraje používám pružný patent.

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, jsou božácký! Jestli si já někdy ten šicí stroj pořídím a naučím se šít, tak to bude díky Tobě a Tvé inspiraci!!! <3 <3 <3
    V.

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, jsou nadherny! Ty musis mit doma cely sici arzenal, kdyz mas i dvoujehlu! Prozradis, co mas za "masiny", ze to je jak od profika? ;-) Pekny den, Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Chtěla jsem overlock a celkem dlouho jsem zvažovala zda se mi vyplatí. Nakonec jsem se rozhodla pro kombinaci overlock/coverlock - merrylock, protože s úplety je to pak brnkačka. Investice je to velká, ale prakticky jsem soběstačná na vše co potřebuji a možná se mi bude hodit i v budoucnu na nějaké profi šití..kdoví ;)

      Vymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP